poznaj nasze usługi

Specjalizujemy się w tworzeniu efektywnych rozwiązań wspierających projekty sprzedażowe. Dzięki bogatemu doświadczeniu podnosimy efektywność Twoich działań komercyjnych na rynku.

Merchandising

Zapewniamy zgodną ze standardami ekspozycję produktów oraz egzekucję ustaleń centralnych, w konsekwencji zapewniając przwagę na półce i wzrost sprzedaży.

Outsourcing sił sprzedaży

Poprzez maksymalne wykorzystanie outsourcingu sił sprzedaży w wybranych obszarach działania, umożliwiamy klientom koncentrowanie się na podstawowej działalności, zmniejszając zaangażowanie zasobów wlasnych.

Usługa rekrutacyjna

Rekrutujemy i/lub administrujemy zatrudnieniem pracowników m.in. w obszarze merchandisingu, srzedaży czy obsługi klienta. Zapewniamy kompleksowe rozwiązania HR dla outsourcingowanych zespołów.

Audyty i badania

Opracujemy scenariusz i przeprowadzimy audyt ustaleń dystrybucyjnych i ekspozycyjnych, m.in. audyt pracy doradców/hostess (Tajemniczy Klient) czy audyt standardów merchandisingowych w strukturze dedykowanej lub akcyjnie.

Promocje

Specjalizujemy się w organizacji wszelkiego rodzaju aktywności wspierających odsprzedaż produktów w punktach sprzedaży, takich jak ambasadoring marki, animacje, degustacje samplingi i wiele innych.

01Merchandising
2.0

Egzekucja standarów i umów centralnych
Nasz merchandiser odpowiada za egzekucję standardów Producenta, ustaleń centralnych z Siecią, planogramów półkowych oraz ekspozycji dodatkowych czy instalację drobnych materiałów POSM. Wspiera także widoczność akcji promocyjnych jak i działań lokalnych producenta.

Raportowanie/Analiza/Photo Recognition
Wizyta potwierdzana jest dedykowanym dla Klienta raportem, a także zdjęciami z funkcją geolokalizacji, poddanymi nowoczesnej, zaawansowanej technologicznie analizie rozpoznawania obrazu.

Alerty real time
Nasi pracownicy eskalują zagrożenia brakami na półce jak tez przeterminowania produktów.

Dodatkowe ekspozycje/Preselling
Stale poszukują dodatkowych możliwości ekspozycyjnych. Dbają o relacje z personelem. W wielu przypadkach realizują także funkcje presellingowe.


Bartosz Mędrecki,
Dyrektor Outsourcingu Wsparcia Sprzedaży

„Podczas gdy jakość produktu i reklama są w stanie stworzyć popyt, tylko dostępność produktu jest w stanie zapewnić satysfakcję”

Robert W. Woodruff

Korzyści dla klienta:

Analityczne podejście per sieć:

Znajomość procesów zachodzących w sieci i świadomy wpływ na nie = zapobieganie stratom ze sprzedaży i występowaniem anomalii.

Wyłączna struktura terenowa:

22 Koordynatorów Regionalnych zatrudnionych do obsługi kanału MT: stałe trasówki, specyfika kroków wizyty per sieć, nadzór merchandiserów, kontakt z KH.

 

100% kontroli nad serwisem

System raportowy z danymi real time i alertami zagrożeń. Wypracowane procedury (obsada, interwencja, push). Codzienny, automatyczny feedback z systemu.

Rozliczenie z SLA/KPI

Współpraca z Producentem oparta o mierniki biznesowe (np. dostępność / egzekucja centralnych ustaleń / standard sklepu idealnego).

2OUTSOURCING
SIŁ SPRZDAŻY

COVERAGE

OUT OF COVERAGE

LAUNCH MARKI

ROZWÓJ NOWEGO KANAŁU

UZUPEŁNIENIE ZESPOŁU

STRATEGIA ROUTE TO MARKET

ANALIZA DANYCH SPRZEDAŻY


Weronika Zbudniewek,
Senior Project Manager

“Ustanowienie celu to już połowa sukcesu.”

Zig Ziglar

Korzyści dla klienta:

Ekspertyza w sieciach lokalnych

Specjalizujemy się w obsłudze sieci lokalnych, których pokrywamy ok. 8000 PSD, na co dzień docierając za pomocą struktur handlowych. Znamy procesy zachodzące w sieciach i specyfikę rynku lokalnego.

Kompleksowy nadzór w terenie

Nasz zespół ma w składzie doświadczonych menedżerów, którzy wspierani technologią, standardami i działem HR codziennie podejmują wyzwania zwiększania efektywności zespołu sprzedażowego.

 

Optymalizacja kosztów

Dzięki kompetencjom analitycznym oraz obecności w rynku stale identyfikujemy obszary, w których możemy zaproponować Klientom bardziej efektywne wykorzystanie budżetu.

Pay for Performance

Po okresie kalibracji, jako jedyni na rynku oferujemy przejście na model rozliczenia w oparciu o wygenerowane przez nas obroty.

03PROMOCJE SPRZEDAŻY

Hostessy, Promotorzy, Doradcy Klienta

Koncepcja i kreacja
Potrafimy szybko przedstawić koncepcję kreacji i przeprowadzenia akcji field marketingowej, efektywnie ją zaplanować i wdrożyć w skali lokalnej lub ogólnopolskiej.

Szkolenia i audyty
Przed oraz w trakcie realizacji szkolimy i weryfikujemy pracę zespołu. Podsumowanie naszych działań zapewnią Ci bezpieczeństwo i osiągnięcie pożądanego rezultatu.

Realizacja wybranej formy promocji
degustacja akcja wizerunkowa i animacja
ambasadoring
demonstracja
sampling montaż posm
przebudowa ekspozycji


Katarzyna Wójtowicz,
Business Unit Manager

04BADANIA
I AUDYTY

Dane rynkowe
Badania wskazują, że braki lub błędy w implementacji ustaleń dystrybucyjnych i ekspozycyjnych w zależności od branży i sieci sięgają nawet 80%. Odpowiednie badania audytowe pomogą dopasować budżet i strategię trade marketingową.

Doświadczony zespół badawczy
Wykorzystujemy nasze doświadczenie, stale analizujemy dane rynkowe oraz dopasowujemy do potrzeb Klienta model badawczy i raporty

Kompleksowa realizacja audytów i badań:

  • obecności produktów (dystrybucja numeryczna)
  • obecności materiałów marketingowych
  • zachowania standardu ekspozycji
  • monitorujemy ceny
  • monitorujemy działania konkurencji
  • weryfikujemy zgodność ekspozycji stałej i promocyjnej z ustaleniami kontraktowymi
  • weryfikujemy poziom realizacji zadań przez Przedstawicieli handlowych
  • realizujemy audyty jakościowe – zgodność ze standardem, Mystery Shopper
  • inne badania, ustalane z Klientem indywidualnie


Dariusz Frąckowiak,
Business Development Manager

„Czego nie możesz zmierzyć, tym nie możesz zarządzać”

Peter Drucker

 

Korzyści dla klienta:

Badania konkurencji

Zgodna z rzeczywistością informacja dotycząca zarówno działań promocynych, jak i polityki cenowej produktów własnych jak i konkurencji

Badania ekspozycji

Daje informację zwrotną z poziomu punktu sprzedaży dotyczącą działań dystrybucyjnych czy realizacji ustaleń kontraktowych

Kontrola zatowarowania/zapasu

Pozwala zmierzyć rotację produktów i efektywności prowadzonej polityki cenowej

 

Szczegółowa analiza danych w czasie rzeczywistym

Daje możliwość wdrożenia odpowiednich zmian bądź działań naprawczych, mających bezpośrednie przełożenie na wzrost poziomu sprzedaży

Audyt standardów pracy

sił sprzedaży w terenie, daje informację zwrotną do zespołu nad jakimi elementami należy pracować, a w efekcie na bazie badania Mystery Shopper projektować zmiany, które mają pozytywny wpływ na wizerunek marki

05USŁUGA
REKRUTACYJNA

Specjalizacja
Realizujemy kompleksowo proces rekrutacji
w obszarze sprzedaży, marketingu oraz
administracji/wsparcia sprzedaży.

Rekrutacja

  • Try&Hire
  • Rekrutacje stałe
  • Administracja zatrudnienia

Procesy HR

  • Onboarding/Baza wiedzy
  • Ocena Okresowa Pracowników
  • Szkolenia i programy rozwojowe
  • Ocena treningowa/coachingowa
  • Badania zaangażowania pracowników


Dariusz Frąckowiak,
Business Development Manager

Sukces to nie to, co masz, ale to, kim jesteś

Bo Bennet

 

Korzyści dla klienta:

Czas

Pierwszych kandydatów dostarczamy w czasie od 14 do 30 dni.

Zasięg

Docieramy do kandydatów, którzy nie poszukują zatrudnienia. Posiadamy stale aktualizowaną bazę kandydatów.

Metody

Aktywne wyszukiwanie kandydatów poprzez headhunting, social recruiting, talent pooling.

Gwarancja

Gwarancja znalezienia kandydata i ponownej rekrutacji, jeśli wybrana osoba zrezygnuje.

ZACHĘCAMY DO KONTAKTU Z NAMI W PRZYPADKU JAKICHKOLWIEK PYTAŃ