Od 2003 roku - Rzetelny Outsourcer - Solidny Pracodawca

O nas

Lider branży wsparcia sprzedaży w Polsce od 2003r.

Specjalizujemy się w tworzeniu efektywnych rozwiązań wspierających projekty sprzedażowe. Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu podnosimy efektywność Twoich działań komercyjnych na rynku.

NAGRODY

CSR

AKTUALNOŚCI

Firma godna zaufania

Potwierdzeniem jakości oferowanych przez nas usług i dobrych praktyk
w zarządzaniu są otrzymane nagrody i wyróżnienia

Informacje

Praca w czasie Pandemii. Komunikat z 16.04.2020

WSPARCIE DLA SZPITALI

W dniu 16 kwietnia 2020 r. firma MS Services podziękowała wspaniałym lekarzom, pielęgniarkom, pracownikom szpitali i pogotowia za walkę o życie i zdrowie pacjentów, przekazując tym samym certyfikowane maski dla Wojewódzkiego Szpitala Zakaźnego w Warszawie.

Czytaj więcej …

 

 

 

 

W dniu 16 kwietnia 2020 r. firma MS Services podziękowała wspaniałym lekarzom, pielęgniarkom, pracownikom szpitali i pogotowia za walkę o życie i zdrowie pacjentów, przekazując tym samym certyfikowane maski dla Wojewódzkiego Szpitala Zakaźnego w Warszawie.

Praca w czasie Pandemii. Komunikat z 27.03.2020.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Szanowni Państwo,

Bezpieczeństwo naszych pracowników, współpracowników i partnerów biznesowych jest dla nas niezwykle ważne. W związku z zagrożeniem wirusem SARS-CoV-2 (koronawirus) podjęliśmy szereg działań, które mają na celu zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa.

Jednocześnie mamy świadomość, jak ważne jest utrzymanie ciągłości naszych usług przy zachowaniu ich wysokiej jakości adekwatnej do sytuacji. Chcemy poinformować, że w wyniku odpowiedzialnej polityki finansowej, nasza spółka jest w dobrej kondycji finansowej gwarantującej realizację wszystkich projektów bez zakłóceń, zgodnie z założonymi harmonogramami.

Dokładamy wszelkich starań, aby sytuacja, w jakiej się wszyscy obecnie znajdujemy nie wpłynęła na spadek jakości świadczonych przez nas usług. Wdrożone wcześniej rozwiązania technologiczne pozwoliły nam utrzymać ciągłość usług merchandisingowych nawet w najtrudniejszym momencie, a przy jednocześnie zapewnionym dostępie do dokumentacji zdjęciowej i raportowej daje Państwu możliwość stałej oceny wykonywanej przez nas pracy.

Do czasu zniesienia ograniczeń przez Rząd RP i Ministerstwo Zdrowia:

Pracownicy biurowi pracują w większości zdalnie i pozostają z Państwem w stałym kontakcie z video-, telefonicznym lub mailowym i realizują wszystkie uzgodnione zadania. Dla osób, które muszą pracować w biurze zostały wdrożone środki bezpieczeństwa, takie jak: pomiar temperatury ciała, środki dezynfekujące, rękawiczki i maseczki.

Pracownicy sprzedaży realizują tele-/videowizyty i w miarę możliwości jak najszybciej, ale z zachowaniem niezbędnych środków bezpieczeństwa (płyny dezynfekujące, maseczki, rękawiczki) będą wracać do regularnej pracy w placówkach handlowych/usługowych.

Zleceniobiorcy wykonujący serwis merchandisingowy realizują serwis nieprzerwanie, zgodnie z wytycznymi bezpieczeństwa na danej hali, doposażani sukcesywnie przez nas w maseczki i rękawiczki.

Z wyrazami szacunku,

Zespół MS Services

Szanowni Państwo,

Bezpieczeństwo naszych pracowników, współpracowników i partnerów biznesowych jest dla nas niezwykle ważne. W związku z zagrożeniem wirusem SARS-CoV-2 (koronawirus) podjęliśmy szereg działań, które mają na celu zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa.

Jednocześnie mamy świadomość, jak ważne jest utrzymanie ciągłości naszych usług przy zachowaniu ich wysokiej jakości adekwatnej do sytuacji. Chcemy poinformować, że w wyniku odpowiedzialnej polityki finansowej, nasza spółka jest w dobrej kondycji finansowej gwarantującej realizację wszystkich projektów bez zakłóceń, zgodnie z założonymi harmonogramami.

Dokładamy wszelkich starań, aby sytuacja, w jakiej się wszyscy obecnie znajdujemy nie wpłynęła na spadek jakości świadczonych przez nas usług. Wdrożone wcześniej rozwiązania technologiczne pozwoliły nam utrzymać ciągłość usług merchandisingowych nawet w najtrudniejszym momencie, a przy jednocześnie zapewnionym dostępie do dokumentacji zdjęciowej i raportowej daje Państwu możliwość stałej oceny wykonywanej przez nas pracy.

Do czasu zniesienia ograniczeń przez Rząd RP i Ministerstwo Zdrowia:

Pracownicy biurowi pracują w większości zdalnie i pozostają z Państwem w stałym kontakcie z video-, telefonicznym lub mailowym i realizują wszystkie uzgodnione zadania. Dla osób, które muszą pracować w biurze zostały wdrożone środki bezpieczeństwa, takie jak: pomiar temperatury ciała, środki dezynfekujące, rękawiczki i maseczki.

Pracownicy sprzedaży realizują tele-/videowizyty i w miarę możliwości jak najszybciej, ale z zachowaniem niezbędnych środków bezpieczeństwa (płyny dezynfekujące, maseczki, rękawiczki) będą wracać do regularnej pracy w placówkach handlowych/usługowych.

Zleceniobiorcy wykonujący serwis merchandisingowy realizują serwis nieprzerwanie, zgodnie z wytycznymi bezpieczeństwa na danej hali, doposażani sukcesywnie przez nas w maseczki i rękawiczki.

Z wyrazami szacunku,

Zespół MS Services

Pracujemy dla najlepszych!

Zrównoważony rozwój (CSR)

Kodeks Etyki MS Services zawiera wartości, którymi się kierujemy oraz wyznacza standardy
postępowania naszych pracowników wobec kolegów oraz w relacjach z klientami i dostawcami. Naszym
partnerom biznesowym daje gwarancję jakości oferowanych usług i odpowiedzialności za oddziaływanie
na środowisko, bezpieczeństwo i higienę pracy, a także bezpieczeństwo informacji i danych.

Kodeks Etyki MS Services zawiera wartości, którymi się kierujemy oraz wyznacza standardy postępowania naszych pracowników wobec kolegów oraz w relacjach z klientami i dostawcami. Naszym partnerom biznesowym daje gwarancję jakości oferowanych usług i odpowiedzialności za oddziaływanie na środowisko, bezpieczeństwo i higienę pracy, a także bezpieczeństwo informacji i danych.

Przewiń do góry