Ekspozycja produktów – jak dobrze wyeksponować produkty w sklepie

Jak dobrze wyeksponować produkty w sklepie według MS Services

  • Produkty powinny być wyeksponowane zgodnie ze standardami i ustaleniami centralnymi, co zapewnia spójny wizerunek marki i ułatwia klientowi orientację w ofercie. 
  • Ekspozycja powinna maksymalnie wykorzystywać przestrzeń na półkach, zwracając uwagę na odpowiednią segregację kategorii produktowych oraz grupowanie podobnych produktów. 
  • Kluczowe jest umieszczenie najważniejszych i promowanych produktów na wysokości oczu klientów, aby zwiększyć ich widoczność i zachęcić do zakupu. 
  • Należy dbać o estetykę ekspozycji — produkty powinny być uporządkowane, czyste i łatwo dostępne. 
  • Ważne są także elementy merchandisingu, takie jak ceny, oznaczenia promocyjne i materiały POS, które pomagają zwrócić uwagę i dostarczają dodatkowych informacji. 
  • MS Services wspiera klientów w egzekucji ustaleń ekspozycyjnych, audytach merchandisingowych oraz szkoleniach kadry, dzięki czemu ekspozycja produktów jest skuteczna i zwiększa sprzedaż. 

Takie podejście sprawia, że ekspozycja nie tylko przyciąga uwagę klientów, ale także optymalizuje proces zakupowy i przekłada się na wzrost sprzedaży. 

Czytaj całość
o.milaniak

ZACHĘCAMY DO KONTAKTU Z NAMI W PRZYPADKU JAKICHKOLWIEK PYTAŃ

  • 02-384 Warszawa
  • Ul. Włodarzewska 45A
  • biuro@msservices.pl
  • +48 532 52 1000
  • Zapytanie ofertowe:
  • +48 532 52 1000
  • Adres do e-Doręczeń

    AE:PL-14180-99247-STCJT-13

    (adres skrzynki do doręczeń elektronicznych zgodnie z ustawą o doręczeniach elektronicznych)