Merchandising


Na zakres usługi merchandisingowej składa się:

  • Rekrutacja i wdrożenie merchandiserów do pracy,
  • Administracja zatrudnienia merchandiserów,
  • Szkolenia i wdrażanie systemów motywacyjnych,
  • Nadzór menedżerski – koordynacja i kontrola działań w terenie,
  • Raportowanie realizacji usługi,
  • Raportowanie uzgodnionych parametrów.

W zakresie naszych kompetencji leżą również:

  • Monitoring standardów ekspozycyjnych, planogramów  (OSS, dostępność, liczba face’ów)
  • Monitorowanie działań konkurencji (obecność, ceny, promocje),
  • Magazynowanie, konfekcjonowanie i dystrybucja materiałów POS,
  • Montaż i demontaż materiałów POS,

Wykonywane zadania raportowane są na platformie internetowej, do której każdy z naszych klientów posiada bezpośredni dostęp i możliwość śledzenia i oceny wyników naszej pracy.

W ramach oferowanych usług, dostępne są następujące rodzaje wsparcia:

  • Merchandising dedykowany
    • Projekty, których zaletą jest możliwość koncentracji całego zespołu projektowego (dedykowany kierownik projektu, menedżerowie regionalni oraz merchandiserzy) wyłącznie na potrzebach jednego Klienta.
  • Merchandising uniwersalny
    • Wsparcie dla wielu klientów korzystających z uniwersalnej struktury organizacyjnej. Koszt utrzymania struktury i realizacji projektu jest dzielony pomiędzy poszczególnych klientów. Usługa ta to doskonałe rozwiązanie łączące jakość i optymalizację kosztową.
  • Merchandising mobilny
    • Rozwiązanie ukierunkowane na wsparcie sprzedaży poprzez budowę i zarządzanie zewnętrznym zespołem merchandiserów, którzy obsługują mniejsze punkty sprzedaży o rozproszonej strukturze lokalizacyjnej. Nasze zespoły merchandiserów wyposażone są we wszystkie narzędzia niezbędne do realizacji zadań (samochody, telefony, tablety).

Nasi merchandiserzy odpowiadają za:

  • Sprawdzanie stanu towarów na półkach, uzupełnianie braków, wykładanie produktów  po dostawie,
  • Zapewnienie i utrzymanie właściwej ekspozycji produktów na półkach,
  • Wdrażanie planogramów,
  • Monitoring cen, terminów przydatności do spożycia,
  • Budowa displayów i końcówek,
  • Rekomendacja i budowa dodatkowych miejsc ekspozycyjnych,
  • Utrzymywanie dobrych relacji z personelem hal.