Badania i audyty w punktach sprzedaży


Działania z zakresu badania i audytu w punktach sprzedaży realizujemy:

  • w dowolnym kanale sprzedaży (nowoczesny, tradycyjny, specjalistyczny: HoReCa, apteczny, elektro RTV-AGD, DIY, sieci lokalne, regionalne etc.)
  • w dowolnym typie / rodzaju punktów sprzedaży (sieciowe, niezależne, specjalistyczne)
  • na dowolnym panelu / próbie punktów sprzedaży
  • badany dowolny parametr / grupę parametrów
  • z dowolną częstotliwością

Oferowana przez MS Support usługa audytu jest usługą kompleksową, w ramach której wykonujemy wszystkie czynności umożliwiające zrealizowanie zlecenia.

  • Rekrutacja, zatrudnienie i rozliczenie audytorów
  • Wstępna weryfikacja / zakup bazy punktów
  • Opracowanie harmonogramu audytu
  • Wizytacja punktów sprzedaży
  • Wypełnienie ankiet z wizyt
  • Rejestracja video (opcja)
  • Wprowadzenie danych do systemu
  • Raportowanie zbiorcze
  • Prezentacja wyników z analizą
  • Rozliczenie usługi

MS Support wykonuje równnież stałe lub okresowe badania weryfikujące zgodność stanu faktyczmego z ustaleniami, czy raportami (Compliance):

  • Zgodności z kontraktem, ustaleniami centralnymi w sieciach sprzedaży
  • Zgodności danych raportowych zespółów terenowych Klienta
  • Wykonanie zadań zleconych firmom zewnętrznym (merchandiserzy, promotorzy, hostessy, PH)
  • Efekty programów rynkowych (implementacja, motywacja, lojalność)