Tajemniczy Klient to niezawodna metoda pomiaru jakości usług. Jeśli w polu Państwa zainteresowania znajdują się kwestie dotyczące poprawy jakości pracy Państwa pracowników, którzy na co dzień odpowiadają za kontakty z Klientami, właściwej rekomendacji produktu przez sprzedawców, czy kontroli nad przestrzeganiem przez pracowników standardów pracy obowiązujących w firmie, Tajemniczy Klient pomoże rozwiązać wszystkie wątpliwości związane bezpośrednio z problemowymi zagadnieniami. 
    Usługa Tajemniczy Klient to jeden z elementów oferty firmy MS Services. Początek naszej działalności, bazującej na kompleksowym wspieraniu sprzedaży na terenie całej Polski, datuje się na rok 2003. Od tego momentu zdążyliśmy zrealizować pokaźną liczbę zleceń, które w każdym przypadku spełniły najwyższe wymagania naszych Klientów. Na swoim koncie mamy współpracę z tak prestiżowymi zleceniodawcami, jak  Protecter & Gamble, Lexmark, Pepsi Cola, Masterfoods, Tchibo, Danone czy Wizz Air, co jest odzwierciedleniem naszych kompetencji oraz profesjonalizmu. Tajemniczy Klient to usługa, która pozwala na analizę obsługi punktu sprzedażowego. Wiedza tego rodzaju jest niezwykle istotna, czego dowodzą badania, na podstawie których wywnioskowano, że 66% Klientów rezygnuje z produktów lub usług danej marki ze względu na niezadowolenie z poziomu obsługi. W tym zakresie jesteśmy w stanie zaoferować Państwu 3 zasadnicze warianty badań: badanie klasyczne, badanie telefoniczne oraz badanie on-line. Nasz Tajemniczy Klient w swoim badaniu opiera się na informacjach z ankiety przygotowanej wspólnie z przedstawicielem badanej firmy. 
     Nasi pracownicy wykazują się zawsze najwyższym stopniem profesjonalizmu i zaangażowania. Po szczegółowe informacje na temat MS Services oraz pełnego spektrum naszych usług zapraszamy na główną stronę naszego serwisu. 

Również czytaj o animacjach sprzedaży.