Klient: MARS Polska

Termin współpracy: nieprzerwanie od 2006 r.

Charakter projektu: merchandising

 

Cel:

  • regularna obsługa merchandisingowa wybranych hal poszczególnych sieci kanału nowoczesnego (zapewnienie dostępności produktów, budowa ekspozycji, wprowadzanie i egzekucja standardów merchandisingowych)
  • implementacja aktywności promocyjnych
  • monitoring działań konkurencji

Opis projektu:

W ramach współpracy MS Services zbudowało zespół kilkuset stacjonarnych merchandiserów, obsługujących działania klienta w wybranych halach sieci kanału nowoczesnego w poszczególnych regionach kraju. Odpowiadaliśmy za rekrutację i administrację zatrudnienia merchandiserów, przeprowadzenie szkoleń, koordynację ich pracy dzięki zatrudnieniu kilku dedykowanych koordynatorów zespołów merchandisingowych, raportowanie pracy merchandiserów poprzez platformę internetową, rozliczanie i wypłatę wynagrodzeń. 

Do rozwiązań technologicznych: systemy mobilne, platforma służąca raportowaniu bieżących działań, platforma służąca raportowaniu zamówień.


 

Klient: Pernod Ricard Polska (Wyborowa S.A)

Termin współpracy: nieprzerwanie od 2012 r.

Charakter projektu: merchandising

 

Cel:

  • regularna obsługa merchandisingowa (zapewnienie dostępności produktów, budowa ekspozycji, wprowadzanie i egzekucja standardów merchandisingowych) wybranych hal poszczególnych sieci kanału nowoczesnego
  • implementacja aktywności promocyjnych
  • monitoring działań konkurencji

Opis projektu:

W ramach współpracy MS Services zaproponowało rozwiązanie biznesowe polegające na zbudowaniu zespołu kilkuset merchandiserów stacjonarnych obsługujących Tchibo Warszawa w wybranych halach sieci kanału nowoczesnego, w poszczególnych regionach kraju. MS Services w ramach realizacji projektu odpowiada za rekrutację i administrację zatrudnienia merchandiserów, szkolenie, raportowanie ustalonych parametrów biznesowych poprzez platformę internetowa, a także rozliczanie i wypłatę wynagrodzeń.


Klient: Sieć hipermarketów REAL

Termin współpracy: nieprzerwanie od września 2011 r.

Charakter projektu: merchandising

 

Cel:

  • reorganizacja merchandisingu we wszystkich halach hipermarketów sieci Real
  • optymalizacja wszystkich procesów operacyjnych związanych z merchandisingiem po stronie sieci, jak i poszczególnych klientów
  • ograniczenie liczby firm świadczących usługi merchandisingowe w każdym hipermarkecie
  • ograniczenie liczby merchandiserów w każdym hipermarkecie

 

Opis projektu:

W ramach projektu MS Services, jako jeden z trzech partnerów sieci Real odpowiadał za przygotowanie struktury organizacyjnej projektu po  stronie agencji, procedur operacyjnych, zatrudnienie merchandiserów i koordynatorów hal, szkolenie personelu oraz sprzedaż usługi do jak największej liczby klientów -  dostawców sieci Real.  Wynikiem pracy MS Services jest pozyskanie ponad 80 klientów – dostawców sieci Real, dla których wykonuje prawie 100 000 godzin prac merchandisingowych miesięcznie.


Klient: Danone

Termin współpracy: nieprzerwanie od 2006 r.

Charakter projektu: merchandising

 

Cel:

  • regularna obsługa merchandisingowa (zapewnienie dostępności produktów, budowa ekspozycji, wprowadzanie i egzekucja standardów merchandisingowych) wybranych hal poszczególnych sieci kanału nowoczesnego
  • implementacja aktywności promocyjnych
  • monitoring działań konkurencji

Opis projektu:

MS Services w ramach współpracy zaproponowało rozwiązanie biznesowe polegające na zbudowaniu zespołu kilkudziesięciu stacjonarnych merchandiserów, obsługujących działania klienta w wybranych halach sieci kanału nowoczesnego w poszczególnych regionach kraju. MS Services odpowiadało za rekrutację i administrację zatrudnienia merchandiserów, przeprowadzenie szkoleń, obsługę lokalnych działań merchandisingowych i ich raportowanie poprzez platformę internetowa, rozliczanie i wypłatę wynagrodzeń.


Klient: Pepsi – Cola General Bottlers Poland

Termin współpracy: nieprzerwanie od 2006 r.

Charakter projektu: merchandising

 

Cel:

  • dotarcie do jak największej liczby wybranych punktów handlowych kanału tradycyjnego  i regularna obsługa merchandisingowa (zapewnienie dostępności produktów, budowa ekspozycji, wprowadzanie i egzekucja standardów merchandisingowych)

Opis projektu:

MS Services zaproponowało rozwiązanie, polegające na zbudowaniu zespołu kilkudziesięciu mobilnych merchandiserów, oddelegowanych do współpracy z działem sprzedaży klienta w poszczególnych regionach. MS Services odpowiadało za rekrutację i administrację zatrudnienia merchandiserów, dostarczenie i administrację narzędzi pracy (samochody służbowe typu VAN z dużą przestrzenią bagażową)oraz rozliczanie i wypłatę wynagrodzeń.   Efektem pracy mobilnych merchandiserów było utrzymanie wysokich wskaźników dostępności produktów, szybka i skuteczna implementacja standardów merchandisingowych oraz szybka i sprawna egzekucja działań promocyjnych w obsługiwanych punktach handlowych.