W ramach MS Connect realizujemy przede wszystkim promocje sprzedaży, czyli działania mające na celu wspieranie sprzedaży, wyróżnienie produktów oraz usług oferowanych przez organizację naszego klienta na tle konkurencji. Dzięki rozbudowanej strukturze i fachowemu personelowi możemy oferujemy profesjonalną obsługę nawet najbardziej skomplikowanych i kreatywnych akcji promocyjnych na terenie całego kraju.  

  • gwarantujemy najwyższą jakość i kompleksowość usługi – od przedstawienia koncepcji poprzez realizację do podsumowania projektu
  • opracowujemy startegię działań i tworzymy odpowiednie rozwiązania kreatywne na potrzeby jej realizacji
  • dzięki rozbudowanej strukturze oferujemy stały nadzór nad przebiegiem każdej akcji
  • dbamy o każdy detal realizowanego projektu
  • odciążamy Klienta od zaangażowania własnych pracowników w czasochłonny proces projektowania i produkcji materiałów niezbędnych do realizacji akcji
  • wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie na temat zachowań konsumenckich, dzięki czemu trafiamy w potrzeby konsumentów

 


Animacje

Animacje to aktywna prezentacja produktu - dialog z shopperem.

Efektywne narzędzie promocyjne przy wprowadzaniu nowych produktów, relaunchu, budowaniu wizerunku.

Każdą formę promocji można wesprzeć aktywnością typu buy & get, konkursem lub loterią konsumencką. 

 


Rozwiń

dla DeLonghi - marka Kenwood

dla Imperial Tobacco - marka Davidoff

dla Kompanii Piwowarskiej - marka Redd's

dla Ferrero - marka Tic Tac

dla Ferrero - marka Kinder

dla Ferrero - Wesoły Powrót do Szkoły

dla Vobro

dla Indykpol - marka Parówki Jedyneczki


Degustacje

Degustacja łączy zalety samplingu i animacji. Działa na zmysły shoppera: smak, węch, wzrok.

To efektywne narzędzie przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek. 

Każdą formę promocji można wesprzeć aktywnością typu buy & get, konkursem lub loterią konsumencką. 


Rozwiń

dla Prima - marka Prima Finezja i Prima Smakowa

dla Prima - marka Douwe Egberts

dla Kruszwica - marka Optima Cardio

dla Kruszwica - marka Finuu

dla Indykpol - marka Dobre Naturalnie

dla Navo - marka Corny

dla Temar - marka Kerrygold

dla Paramount Farms - marka Wonderful Pistachios

dla Global Fish


Demonstracje

Demonstracja pozwala klientowi zapoznać się z działaniem produktu.

Interaktywne forma promocji efektywnie budująca przewagę konkurencyjną. Narzędzie wspierające sprzedaż dedykowane do kategorii non food

Każdą formę promocji można wesprzeć aktywnością typu buy & get, konkursem lub loterią konsumencką. 


Rozwiń

marka LEGO Friends

marka LEGO Duplo

marka LEGO Chima

marka LEGO City

dls Navo - marka Braun

dla DeLonghi

dla SCE Polska - marka PS4

dla SCE Polska - marka PS Move

dla Navo - marka Soda Stream

dla Intervion - marka Elephant


Samplingi

Realizujemu zadania Sampling pozwala Klientowi poznać walory produktu poprzez tak zwany trial.

Narzędzie skutecznie budujące świadomość marki i akceptację produktu. 

Każdą formę promocji można wesprzeć aktywnością typu buy & get, konkursem lub loterią konsumencką. 


Rozwiń

dla Navo - marka Go Go Squeez

dla Media in Seiko

dla Indykpol - marka Kabanos Jedynak

dla Indykpol - marka Parówki Jedynki


Eventy

Eventy - projekty wzierunkowe i sprzedażowe. 

Ułatwiają dotarcie z produktem do odpowiedniej grupy docelowej. 

 


Rozwiń

dla Prima - marka Douwe Egberts Mobilne Kawiarenki

dla Navo - marka Go Go Squeez

dla Galerii Rembielińskiej - Zostań VIPem

dla SCE Polska - impreza Polkomtel

dla Indykpol - Induś

dla SCE Polska - impreza Coca-Cola Cup

dla LEGO


Tajemniczy Klient

Akcje typu Tajemniczy Klientbadania jakości obsługi klienta dokonywane w ukryciu przez tajnych audytorów, tzw. Tajemniczy Klient (Mystery Shopper).

Audytorzy incognito - jako zwykli klienci, wizytują punkty usługowe, zwracając uwagę na przebieg procesu prezentacji, sprzedaży produktu lub usługi.  

Mystery Shopper to metoda, która jest najlepszą formą sprawdzającą zachowanie pracowników w stosunku do „zwykłego” - każdego klienta.

 


Rozwiń
Badamy:
- jakość obsługi klienta
- jakość obsługi telefonicznej
- jakość obsługi w porównaniu z konkurencją
- zachowania pracowników w sytuacjach kryzysowych.

Klienci MS Connect



Zapytania ofertowe

Zapytania ofertowe prosimy kierować mailowo lub telefonicznie.

Adres e-mail: zapytanie[at]ms-connect.pl 

Numery telefonów: 22 882 08 17, 660 476 431