CEL

Naszym celem jest zwiększanie dystrybucji produktów klienta. 

 

WIZJA

Wiemy, że walkę o konsumenta wygrywają tylko te marki, które kreatywnie podchodzą do promocji swoich produktów w punktach sprzedaży.

 

MISJA

Zapewnić klientom usługi wsparcia sprzedaży na najwyższym poziomie.

 

WARTOŚCI

  • Jesteśmy odpowiedzialni i przedsiębiorczy. Podejmujemy skuteczne działania, żeby zrealizować ustalone z klientem cele i w pełni odpowiadamy za dostarczony rezultat.
  • Stawiamy na jakość i doskonałość. Życie jest za krótkie, by robić rzeczy przeciętne.
  • Koncentrujemy się na kliencie. Satysfakcja klienta jest dla nas najważniejsza
  • Darzymy się zaufaniem i pracujemy w zespole Komunikacja, zaufanie, współpraca są podstawą naszego sukcesu.
  • Pragniemy zwycięstwa. Razem, osiągamy ponadprzeciętne rezultaty.

Struktura organizacyjna

Biura MS Services znajdują się w dwóch strategicznych lokalizacjach: w Warszawie i w Krakowie. Tu tworzymy rozbudowane działy wewnętrzne: Dział Wsparcia Sprzedaży, Dział Merchandisingu, Dział Promocji, Dział Operacyjny, Dział HR, Dział Księgowości, Kadr i Płac, Dział IT, dział Administracji.

Jednak świadczenie usług dla naszych klientów związane jest głównie ze strukturą terenową obejmującą wszystkie województwa, na obszarze całej Polski.

Rozbudowana struktura terenowa pozwala nam na sprawną obsługę projektów zarówno lokalnych jak i ogólnokrajowych. Dzięki temu możemy z sukcesem realizaować działania na zlecenie takich liderów rynku jak Procetr & Gamble czy Mars Polska. 


Rozwiń

-> Projekt P&G

Dla Procter & Gamble MS Services realizuje wiele projektów z zakresu: merchandisingu, organizacji wydarzeń specjalnych, eventów, animacji sprzedaży czy akcji sprzedaży bezpośredniej.

P&G jest strategicznym partnerem MSS. MS Services świadczy także dla koncernu usługi outsourcingu sił sprzedaży. Na nasz wspólny sukces pracuje zespół który liczy już ponad 50 osób.

P&G jest jest jedną z największych na świecie firm działających na rynku FMCG. Produkuje i sprzedaje niemal 300 marek, które trafiają do 4 miliardów konsumentów na całym świecie. Na wspólny sukces w 80 krajach pracuje łącznie 138 000 osób, w tym ponad 3 000 w Polsce. Produkty P&G pojawiają się w życiu ludzi na wszystkich kontynentach trzy miliardy razy dziennie. Trudno się dziwić, skoro w portfolio firmy są produkty takich globalnych marek jak: Gillette, Pantene, Olay, Wella, Braun, Duracell, Head&Shoulders, Blend-a Med, Oral-B, Pampers, Always, Vizir oraz luksusowe produkty kosmetyczne takich marek jak Hugo Boss, Lacoste, Valentino czy Dolce & Gabbana.

-> Projekt MARS 

MS Services ma na swoim koncie realizację projektów z zakresu: merchandisingu, animacji sprzedaży czy akcji sprzedaży bezpośredniej dla MARS Polska. 

MARS jest strategicznym partnerem MSS. MS Services świadczy także dla koncernu usługi outsourcingu sił sprzedaży. Na nasz wspólny sukces pracuje coraz większy zespół skutecznych handlowców.

MARS działa w sześciu segmentach biznesowych - Czekolady, Produktów dla Zwierząt, Dań Gotowych, Napojów, Symbioscience oraz Segmencie Gum do Żucia i Słodyczy Cukrowych. Portfolio firmy obejmuje szeroką gamę kategorii: słodycze, lody, dania gotowe, przystawki, żywność ekologiczna, napoje, jedzenie dla zwierząt, produkty dla zwierząt oraz, po połączeniu z firmą Wrigley, gumy i produkty cukrowe. Obecnie operuje w 72 krajach i zatrudnia 65 tysięcy współpracowników osiągając obroty przekraczające 30 mld $ rocznie. Na polskim rynku istnieje od 1992r i jesteśmy jedną z największych firm z branży FMCG (Fast Moving Consumer Goods - dobra szybkozbywalne). Większość produktów firmy sprzedawanych w Polsce powstaje w niezależnych kompleksach fabrycznych: w fabryce słodyczy powstają: SNICKERS®, MARS®, MILKY WAY®, M&M’S®, TWIX®, w jedynej w korporacji Mars fabryce napojów mlecznych powstaje mleko WHISKAS®, a w dwóch fabrykach ‘suchego’ i ‘mokrego’ jedzenia dla psów i kotów produkowane są produkty marek: PEDIGREE®, WHISKAS®, KITEKAT®, FROLIC®, CHAPPI®. Pozostały asortyment m.in. dania gotowe UNCLE BEN’S® i DOLMIO® pochodzą z europejskich fabryk siostrzanych.

 

Jeżeli chciałbyś dołączyć do naszych zespołów projektowych, zapraszamy do aplikowania na aktualne oferty pracy.

Jeżeli już jesteś członkiem naszego zespołu i chciałabyś się podzielić swoją opinią albo pomysłem, skorzystaj z adresu mailowego poniżej. 

Naszą siłą są ludzie. Dla MSS nie jest ważne, czy pracujesz w biurze, czy w terenie. Każda opinia ma dla nas ogromne znaczenie, bo doświadczenie i zaangażowanie zespołu zapewnia nam dynamizm i skuteczność w działaniu. Jeżeli jesteś naszym pracownikiem i chcesz podzielić się z nami swoimi pomysłami i/lub opinią nt. pracy w projekcie, skontaktuj się z działem HR MS Services pisząc na adres: mojpomysl@msservices.pl


Ludzie MS Services

MS Services tworzą przede wszystkim ludzie. Każdego roku nasz zespół się powiększa. Na chwilę obecną zatrudniamy:

  • Ponad 4 000 Merchandiserów
  • Ponad 450 Przedstawicieli Handlowych
  • Ponad 800 Hostess
  • Ponad 60 Regionalnych Kierowników Sprzedaży
  • Ponad 60 osób w biurach: w Warszawie i w Krakowie

 


Rozwiń

Mamy różne doświadczenia, ale tworzymy zgrany team

Pracują u nas najlepsi menedżerowie z wieloletnim doświadczeniem, a także osoby, dla których praca w MS Services jest pierwszym doświadczeniem zawodowym.

Charakterologicznie tworzymy mieszankę różnych typów osobowości. Są wśród nas kreatywni artyści, osoby z wysokim poziomem świadomości biznesowej, analitycy z „czarnym” poczuciem humoru, specjaliści od zarządzania organizacją swojego czasu, oraz gaduły, introwertycy, ekstrawertycy, neurotycy i wiele, wiele innych.  Doceniamy i szanujemy to, że każdy z nas jest zupełnie inny, a razem tworzymy tak zgrany zespół.

Stawiamy na awanse wewnętrzne

Polityka MS Services jest oparta na ciągłym rozwoju i doskonaleniu. Z tego też powodu ogromną wagę przywiązujemy do wewnętrznych awansów. Jeżeli zacząłeś u nas pracę, bądź przygotowany, że realizując postawione Ci cele, masz szansę na zmianę stanowiska na wyższe lub zaangażowanie się w inny ciekawy projekt. Awanse Wewnętrzne dotyczą zarówno pracowników biurowych, jak i osób pracujących w terenie.

Dbamy o atmosferę w pracy

Atmosferę w pracy tworzą ludzie, dlatego staramy się, by każdy z nas czuł się jak u siebie. U nas nie ma anonimowych jednostek. Znamy siebie nawzajem. Pracujemy razem i świętujemy razem. Dbamy o relacje celebrując urodziny naszych pracowników, a po pracy stać nas na odrobinę szaleństwa.


Społeczna odpowiedzialność MS Services

Firma angażuje się w działania Społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. Corporate Social Responsibility – CSR) to dobrowolne, wykraczające poza minimalne wymogi prawne, uwzględnianie przez przedsiębiorstwa problematyki społecznej i środowiskowej w swojej działalności komercyjnej i stosunkach z zainteresowanymi stronami. Podstawowym założeniem CSR jest odpowiedzialne i etyczne postępowanie biznesu względem grup społecznych, na które oddziałuje z możliwie największym poszanowaniem środowiska przyrodniczego.


Rozwiń

W ramach działań CSR dbamy o:

1.           Ład Organizacyjny

Wspieramy działania i zapewniamy narzędzia poprawiające komunikację w firmie pomiędzy biurami w Krakowie i Warszawie, a także pomiędzy pracownikami w terenie (tablety, telefony, kontakt mailowy, sieć kierowników i koordynatorów).

2.           Prawa Człowieka

Różnorodność pracowników. Nie dyskryminujemy nikogo ze względu na płeć, narodowość czy wyznanie. Otrzymaliśmy certyfikat „Przyjazna Rekrutacja”

3.           Praktyki z zakresu pracy

Elastyczność, umiejętność dostosowania się do zmieniających się warunków i oczekiwań zarówno klientów, jak i pracowników, to dzisiaj podstawa działania każdej konkurencyjnej firmy. 

Dbamy o rozwój pracowników zarówno w momencie wejścia do firmy, tworząc programy  onboardingowe, jak i w trakcie zatrudnienia rozwijając szkolenia wewnętrzne i e-learningowe.

Jesteśmy elastyczni także, co do formy zatrudnienia:

- zatrudniamy studentów w niepełnym wymiarze godzin,

- umożliwiamy system home office współpracownikom kontraktowym, pracownicom w ciąży czy też każdemu, komu ze względu na okoliczności życiowe ta forma umożliwia większą efektywność.

Integracja/Life-Work Balance: Dbamy o relacje z pracownikami – organizujemy w okresie letnim spotkania przy grillu, imprezy okolicznościowe np. Wigilię, celebrujemy urodziny i ważne życiowe wydarzenia. Cenimy prawo pracowników do odpoczynku i czasu spędzanego z rodziną.

Wynikiem tych działań są wyróżnienia:

Certyfikat „Przyjazna Rekrutacja”

Udział w programie Krakowskiego Urzędu pracy 7 życzeń

Udział w programie Grasz o staż 2007

Certyfikat Inwestor w Kapitał Ludzki otrzymany w 2011 roku

Współpraca z biurami karier uczelni wyższych

4.           Środowisko i zdrowie

Pakiet socjalny obejmuje dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty umożliwiającej korzystanie z centrów aktywności sportowej.

Stawiamy na Eko biuro - w listopadzie zorganizowaliśmy szkolenie z zasad ekologii w biurze, przeprowadzone przez Fundację Aeris Futuro. Wprowadzamy coraz więcej zielonych standardów.

5.           Uczciwe praktyki operacyjne potwierdzają:

Certyfikat Rzetelna Firma,

Tytuł Gazela Biznesu 2011, 2012

Diamenty Forbesa

6.           Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej

Firma zapewnia miejsca pracy pracownikom na terenie całego kraju. Współpracujemy z lokalnymi Urzędami Pracy.

Wzięliśmy udział w akcji podziel się posiłkiem w roku 2009.

Pracownicy angażują się w wolontariat społeczny:

- zbieranie zakrętek,

- dokarmianie  kotów mieszkających w okolicy biura, ich przeniesienie podczas zmiany biura i sterylizacja. Akcję przeprowadziło 7 osób z biura, ze strony firmy udostępniono samochód firmowy, aby przewieźć je na zabieg i z kliniki do nowego biura, gdzie czekały na nie specjalne budki dla kotów.

Planujemy dalsze inicjatywy i ubiegamy się o certyfikaty potwierdzające naszą społeczną  odpowiedzialność w prowadzeniu biznesu.